En mindre bomb

Hur kommer det sig att varje gång jag och Elin pluggar tillsammans så fylls ett 6-mannabord med papper, datorer, smörgåsar, bananskal och vars en stor termos full av kaffe.
Vi har verkligen dåligt inflytande på varandra.
Ni är ju helt tokiga påstod Wicky senast igår. Vilket är svårt att argumentera emot.
Nyss beskrev Elin på ett mycket bra sätt hur det känns nu inför att hon ska få köpa kläder till sommaren. Jag trodde jag skulle dö. Tänker dock, för hennes eget bästa, inte säga vad det var hon sa.
.
Även fast vi är lite tokiga så kan jag faktiskt se helt okej normal ut.
.
.
Se, där ljög jag inte.
Söt som tusan ;)
Och nu när jag sitter här och beundrar min egna skönhet så börjar jag undra hur tusan jag tänkte när jag fick för mig att klippa av håret?
.
Återkommer senare när jag har något vettigare att komma med.

Update: Elin gav nyss sin tillåtelse till att berätta vad hon sa.
- Du vet den känslan man har i kroppen precis innan man vet att man ska ha sex?
- Ja, svarar jag.
- Precis den känslan har jag i kroppen just nu när jag vet att jag snart ska få köpa sommarkläder som jag sedan kan ha på jobbet på röntgen.
.
Det var nog tidernas roligaste jämförelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0