En historia

Det finns en historia jag vill berätta, en historia jag vill att alla människor ska få veta om.
Historian handlar om en tjej som förlorade greppet om sig själv och som försökte dämpa sin ångest på olika sätt.
Den handlar om en arg tjej, en tjej som tyckte att ingen förstod. Hon inget hellre än att känna sig som vilken som helst. För ingen kunde ju ha sådana problem som den där tjejen?
Jag vill berätta om hur och varför man gör vissa saker som är helt oförståeligt för många, knäppt enligt vissa, sorgligt enligt andra och idiotiskt tycker en del. Men jag skulle ändå vilja berätta om den där tjejen, som idag inte finns längre. Men jag vet bara inte på vilket sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0