André Wickström

Jisses Amalija vilken dag! Är precis hemkommen från De Luxe och känner mig lite sådär halvt onykter. Vilket känns jättesmart då jag ska gå upp om fyra timmar för att åka till Götebörg.
Idag har jag spelat Finns i sjön med André Wickström (som by the way var jävligt snygg!), och festat tillsammans med Mårten Andersson, Soran Ismail och Ahmed Berhan. Då känner jag att det kan vara värt att spendera X antal kronor på kaffe i morgon. Haft så nedrans kul och jag har varit duktig och stannat inne hela kvällen.
Nu ska jag äta upp mina rostade mackor och gå till sängs.
Jag fryser som en jävla ****, cyklade in till stan och tillbaka.
Puss på er och god natt, god morgon och god dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0