Ae vad i helvete?

Igår, precis när Boston Teaparty hade slutat så blev det myrornas krig på min tv. Och det pågår fortfarande. Vad ska jag göra? Ska jag först köpa en ny sladd, eller ska jag ringa och felanmäla det direkt? Det allra smartaste hade kanske varit att gå och fråga någon om jag kan låna deras sladd en stund för att se om det är sladdens fel. Jag och teknik verkar inte vilja gå hand i hand. Överlycklig var jag igår över att min router gick igång, och nu krabbar tvn. Det är inte tvn det är fel på verkar det som i alla fall, för det funkar att titta på film på DVDn.
.
Gymmet var värdelöst. Jag fattade nada av de nya maskinerna, och kände mig bara allmänt kass. Kasst är också att skinnet på maskinerna redan har spruckit och de har inte varit där i ens två veckor. Vad var det för fel på de gamla? Åh, och jag som var så spänd på dom. Det blev ett mixat pass idag, kände att jag tar och provar de viktigaste maskinerna nu när det inte var så mycket folk där, så man inte känner sig som en ännu större idiot när gymmet är fullproppat.
35 min på crossen-330kcal, armhävningar och situps blev det med då jag inte hade en aning om hur man gjorde på magmaskinen.
Jävla mög.
Ja, mina två nästa projekt för dagen är att göra klart kompletteringen till litteraturstudien och sedan försöka klura ut vad det är för fel på min tv.

Kommentarer
Postat av: Wicky

Haha, du fattar varför jag gav upp o gick på löpbandet istället va? ;)

2010-03-23 @ 14:46:30
Postat av: ida

haha japp det förstår jag nu. fy tusan.

2010-03-23 @ 15:07:05
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0