30 min blankt.

En ny kurs startade igår, Lärandet i vårdandet.
Den verkar hur bra och intressant som helst! Skönt det eftersom Första delen av denna kursen mest bara har varit jobbig.
Förrutom läkemedelsberäkningen som var riktigt rolig :D
.
Tog mod till mig igår och sprang 5 kilometaren runt Växjösjön, valde dessutom att för en gångs skull klocka rundan. 30 min blankt. Ganska bra tyckte jag vars mål var att ta mig runt då jag inte sprungit 5 km på nästan tre år. Men det gick hur bra som helst, och jag kände dessutom att jag hade kunnat springa mycket längre till.
Sedan somnade jag gott kl tio.
.
Idag däremot mår jag inte det minsta bra kan jag säga!
Snorig, ont i huvud, hals, näsa och öron.  Ska nog gå och lägga mig en stund till när jag ätit upp frukosten, annars kommer jag inte klara av dagen och det plugg jag hade planerat för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0