1 mars

Igår kväll när jag gick och la mig kom jag på att jag egentligen inte hade en aning om vad som hade hänt under dagen.
Jag vet att jag var på gymmet, att jag var hos Wicky och pluggade och att jag var hos Annie och beställde hem thai.
Men det känns ändå inte som att någonting hängde ihop.
Jaja, skitsamma, dagen är gången och det var en mycket bra dag.
Satt ute i solen och drack te, helt underbart att inte behöva skaka ihjäl när man står stilla utan vantar, mössa och halsduk. Satt där och njöt av solen och ville inte att teet skulle ta slut.
Det känns ganska avlägset när man tittar ut genom fönstret och ser hur blötsnön faller utanför.
.
Dagen bjuder på handledning för B-uppsatsen, workshop i excell, komma igång och läsa alla artiklar, och sen blir det gymmet med Wicky.
Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0