034637500

Folkströmningen till bibblan 10 i 8 kan verkligen jämföras med folkströmningen till Ullared en regning tisdag i april. Detta var alltså helt sinnessjukt. De öppnade 2 min i och kl 8 prick var alla grupprum tagna. Jag och Elin lyckades dock roffa åt oss ett i ett bortglömt hörn. Lycka på det mina vänner.
Vi är äntligen klara med uppsatsen, bra jobbat med tanke på att jag varit typ dödssjuk. Och med tanke på att vi inte varit sådär jätte effektiva. Man kan kalla det flyt.
Flyt och lycka är även att jag har hittat två stycken vårjackor.
Den ena för 240 kr, vilket betyder att det är skam om jag inte köper den nu när jag har hittat precis en sån jag vill ha, och den andra för 420 kr. Jag ska ha den röda. Den ska beställas när jag kommer hem, men jag är fortfarande lite tveksam till den andra.
Vad tycker ni? Spara mina pengar? Förmodligen ja.

Kommentarer
Postat av: Linn

Den sista var mycket finare! tycker du ska ha den :) och spara resten av pengarna ;)

2010-03-17 @ 18:59:48
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Nej, men jag ska ha den röda, har redan en vardagsjacka :) Kul med något annorlunda.

2010-03-17 @ 23:08:32
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Juice

hoppas du köpte den röda, för den var mycket mycket finare än den andra, vad än linn (som har en klädsmak mer lik din, antar jag) säger :)

2010-03-19 @ 07:19:16
Postat av: ida

Den röda är bestämd :) Hurra för någon som håller med! haha

2010-03-19 @ 09:42:16
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0