VAR DET HUGINN?

Snart kommer Annelie och ska hämta hem mig. En halv dag i detta huset är mer än tillräckligt.
Sen vill jag hem till mitt lilla rum som inte är större än en fyllecell. Men jag trivs där och jag får vara i fred :)
Varit och ridit har jag med. Så fort jag kom upp där så släppte jag allt, då gäller det bara att koncentrera sig på hästen och på vägen.
Inget mer, bara njuta av skog och natur och trevligt sällskap i form av Huginn.
Blev först sjukt osäker på om det var Myrkvi eller Huginn jag tog, dom ser ju nästan exakt likadana ut. Men när jag väl suttit upp känner man direkt vilken det är man sitter på :P
Fan vad pinsamt om jag satt på fel sadel och träns på hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0