FIKA I BRUNNSPARKEN

Brämhults hallondryck är fan bland det godaste jag har druckit i hela mitt liv!
Så söt och hallonaktig och naturlig och frisk och lyxig!
En liter går snabbt att få i sig. Synd bara att de är så in i helvetes dyra!
.
Jag ska snart ringa och väcka Wicky, hon ska hjälpa mig ner med grill, hundsäng och soffbord i källaren. Mitt förråd är redan överfullt. Men vi får se, det ska gå, om det så ska vara lastat från golv till tak. Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket saker? Wicky har inte ens öppnat sitt förråd än, elin har en tältsäng i sin och Anni vet nog inte var sitt är någonstans.
.
Vid 12 kör vi, jag och Wicky. Gud vet när vi ses igen? Vi som har tyckt att tre dagar är för lång tid, vad ska vi nu göra när det är 7 mil mellan varandra?! Oh, lord... Glocalnet is the shit om man säger så.
Vi ska inom Börjes och köpa ridbyxor. Jag har ett par som är lite små, slutar strax under knäna. Och så har jag mina helskodda som man kan se igenom. Använda mycket? Ändå jävligt bra kvalitet med tanke på att de användes 4 gånger i veckan i ett år.
.
Mamma ska hämta mig sen i Ronneby, så ska vi fika i Brunnsparken. :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0