SNABB SUMMERING

Nu har jag slutat sura och ska börja skriva igen. Hehe.
Tänkte sammanfatta veckan kort. 
.
Midsommar var världens mysigaste! Satt på uteplatsen, folk spelade gitarr och andra sjöng. Spelade Twister och hoppade på studsmattan. Bland annat får väl tilläggas ;)
.
Dagen efter var det jobb som väntade, efter ett antal panikångestattacker på fömiddagen. Efter jobbet sov jag hos syster och Tobbe, jag är osäker och rädd en hel dag efter att jag haft det, så det kändes bra. Dom kollade på the ring och jag lång under täcket och undrade vad det var som hände på tvn hela tiden. Precis som vanligt. Tobbe fick sova på soffan. Stackaren.
.
I måndags stack jag till Hällevik och Linnéa, efter en dag på stranden med tidernas ojämnaste solbränna stack vi hem till mig och tittade på film.
.
Igår körde jag, Linnéa, syster och Tobbe till Kristianstad för lite mys och rea. Kom hem med lite småplock, bland annat en tunika för 50 kr och cykelbyxor.
.
Och jobb idag och i morgon, ledig fredag, sen jobb lördag, söndag, måndag, tisdag, utbildning onsdag i seglingen, ledig torsdag, jobb fredag.
Sliter fan häcken av mig, jag är så trött!
Men det är det värt. Lönen sitter fint och jag har nog världens bästa jobb man kan få inom vården ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0