KILL ME PLEASE!

Fy fan vilken värdelös dag.
Jag hatar skolan just nu, jag hatar den här jävla kompletteringsuppgiften i gynekologi, bara för att pappa var tvungen att gifta sig! Jag vill lägga mig ner och sova jag vill lägga mig ner och avlida typ.
J A G O R K A R I N T E ! ! !
Jag vill inte börja skolan igen, jag vill inte börja sommarjobba, jag vill inte träna, jag vill inte göra någonting.
Jag tror jag behöver lite Wicktoria Håkansson och en flaska vin. Vi får se om mitt humör och min motivation är större i morgon när dessa behoven är stillade :)
.
Strax blir det ut och springa med pappa, ska bli intressant att mäta datan på våra pulsklockor sen för att se hur fruktansvärt otränad men egentligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0