HUR MAN IMPULSIVANMÄLER SIG TILL GÖTEBORGSVARVET

Nejmen gud vad många det var som kikade in här igår.
Någon speciell anledning som jag inte vet om?
Jag och Wicky tog en liten utflykt ut till ridskolan igår, efter att ha virrat bort sig någonstans. Fick ringa runt till massa människor. Hade verkligen inte en susning om var vi var någonstans!
Efter mycket om och men hittade vi. Tja... Det verkar väl mysigt, Var väldigt likt det gamla stallet hemma, det stallet som inte var godkänt enligt EU. Men det kan nog bli bra i alla fall, man ska ju inte döma saker efter utseendet.
.
Sedan var det dags för plugg, off to bibblan blev det. Och där satt jag till kl sju, då kom jag på att jag endast hade ätit frukost den dagen, smart Ida! Mådde verkligen helt sjukt dåligt!
Hem och slängde i sig lite lasagne och sen ut och gå.
.
Tillbringde hela kvällen i Wickys lägenhet med youtubeklipp, glass och te. Bonde söker fru och Bamse är  det bästa :D
.
Invigde min pulsklocka igår. Gud vad det är roligt att springa när man ser hur pulsen går upp och ner. Kände dock hur det trängde i halsen, men försökte ignorera det då det troligtvis bara var pollen.
Men idag, helt snorig, ont i halsen, tung i huvudet, grus i ögonen och allmänt jättedassig.
Tack Gud för att jag blir sjuk mitt i tentaveckan!
.
En annan sak jag gjort idag är att jag har anmält mig till Göteborgsvarvet. Nu fem minuter senare ställer jag mig frågorna
- Varför vill jag pina mig igenom 21 km?
- Kommer jag klara det?
- Kommer jag kunna behålla motivationen i ett helt år?
- Hur ska jag komma dit?
Impulsivitet är mitt mellannamn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med göteborgsvarvet :) puss

2010-06-01 @ 15:27:38
Postat av: ida

Tack du okända.

2010-06-01 @ 17:14:18
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0