TILL PARIS SKA VI FARA, JAG MOR OCH SYSTER

Dåså.
I morgon bär det av. Jag börjar bli så resevan nu att jag kan packa med förbundna ögon känns det som. Inget mig emot, jag gillar att resa. Jag älskar Paris.
I morgon ska vi till Louvren har jag bestämt. Men först ska vi äta sniglar och grodlår, det har jag med bestämt men dom vet inte om det än bara ;) Hihi.
Eftersom jag redan har sett allt det som dom andra vill se så bara följer jag efter. Jag är nöjd så länge jag får en heldag i Montmatre samt en flaska vin och en baguette om dagen. Då lever jag, då är det värt att resa till Paris. Hehe.
Mina naglar är nymålade, ser förjävliga ut nu innan jag pillat bort färgen som jämt och ständigt hamnar utanför.
But see ya på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0