TACK FÖR ATT DU BRYR DIG

Det är verkligen inte min dag idag.
För att få ur mig min irritation och arghet har jag haft dessa låtarna på repeat i tre kvart
Kent – Gamla Ullevi
Kent – Skisser för sommaren
Jag har utbytt min frustration med W.
Jag har varit ute och sprungit och jag har bankat på tagentbordet. Men ingenting har hjälpt. Dessutom vill inte pulsklockan föra över träningsdatan till min dator. Det är så man vill slänga den i väggen.
.
Om vi ska tänka positivt då... Vad har varit bra idag?
Frukosten i morgonsolen på altanen i Växjö med W.
Att jag hittade ett par snygga, billiga och helskodda ridbyxor som nu är mina.
Att jag åt en riktigt god och riktigt billig lunch på Börjesgrillen.
Att W har jättemycket, gott Irländskt te som jag ska snylta av hela hösten.
Att jag fick låna bilen till Växjö.
Att löpningen gick pinsamt bra.
Att jag fick alla rätt på Geriatriken.
.
Om det känns bättre nu när jag har skrivit allt positivt?
Nej.
Min dag förstördes den sekunden en viss person öppnade munnen.
Tror jag ska öppna en flaska vin och sitta inne på mitt rum resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0