SUPERDUPER NERVÖS!

Dagen har tillbringats med Matilda i Malmö, med världens konstigaste rektor. Som för övrigt tyckte jag såg ut som en Cockerspaniel. IDIOT.
Vi åt god indisk mat, jag rullade papiljotter när Matilda tröttnade och jag fick en ny och fin frisyr efter mycket om och men.
På vägen hem sprang vi som idioter för att hinna med tåget och då hinner jag så klart inte att köpa biljett och får betala 120 kr extra för det. Jävla konduktör som inte har överseende med någonting!!
.
Nu har jag suttit och försökt få ihop onsdagens Parisresa på ett något sålunda bra sätt.
Jag är så nervös att jag knappt kan längta!
Kollat gator, tåg, tunnelbanor, flyg, shoppingställen och och och... MÅSTE varva ner nu!
Ida, detta kommer gå bra, du kan nog mer än du tror, det är mindre än två månader sedan du var där sist. Du kan detta!
Ida kan, Ida kan, Ida kan.
Jag har precis påbörjat min packningslista, och i morgon måste jag nog tvätta lite med.
Och så måste jag gå till bibblan, skriva kompletteringen, packa, handla godis, ut och springa, städa rummet och förmodligen en hel drös med saker till som jag inte kan komma på just nu.
.
Förmodligen bästa att sova då.
Vi hörs i morgon om jag får en minut eller två över.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0