SOMMAR UTAN STUGA VID HAVET ÄR INGEN SOMMAR

Kanske kanske kanske att tentan i morgon går vägen =). Suttit hos Wickan nu i ett par timmar och blivit förhörd. Jag tror jag ska göra som jag alltid gör, gå och lägga mig nu, gå upp strax efter 5 och läsa igenom allt en gång till, det brukar funka ganska bra för mig.
Visst, man känner sig sjukt bakis när man gör så, rummet snurrar, torr, äcklig smak i munnen och suddig i ögonen. Samt konstig huvudvärk som egentligen inte är huvudvärk, utan något som ligger och irriterar bara.
Så känner jag mig när jag sovit för lite.
.
Nästa vecka tänkte jag flytta in till farmor och farfar och bli lite omhändertagen, och ta hand om dom. Kanske ska ringa och fråga först så att det passar.
Stugan, hängmattan, friggeboden, utedasset, 300 m till bryggan och en stor gräsmatta. LYX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0