ROCK 2010

Full rulle är det minsta man kan kalla vad som händer i Sölvesborg just nu. Rocken har invaderat stan och med den alla svartklädda, ruffsiga, ölstinkande och glada människor. En och annan polis ser man också skymta förbi fönstret ibland.
Jag har ju lätt den bästa översikten. När jag sitter i storarumsfönstret har jag utsikt över halva stationen, ica, apoteket och systemet. Alla tre en rockares förnödenheter. De har även slagit upp en liten kiosk där de säljer tält, sovsäckar och liggunderlag för de som glömde detta hemma i hallen.
Vid 5 ska jag ner till till Norje, dom är ju så smarta så dom har lagt alla bilpassen i en och samma bil?! Varför?
Ska bli trevligt att träffa Gabbe i alla fall, och sova i stugan. Och umgås med farmor och farfar.
Jodå en helt okej dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0