NÄR VERKLIGHETENS MINNE SVIKER

Jaha, ännu en bra fylla som förgyllde min gårdag.
Hade för en sekund glömt bort att syster tog studenten med. Så fin var hon och glad och massa fina presenter och underbart god mat.
Men vissa människor får man ju skämmas för, men det är ju inget ovanligt.
Nåväl, gick faktiskt med syrrans kompisar och festade en stund innan mina egna anlände. Helsköna är dom :)
Sedan plankade jag in på tältområdet där mina vänner befann sig. Jag såg idag att jag har världens fetaste rivsår längs hela insidan av låret som jag förmodligen fick när jag klättrade genom staketet. Sjukt ont gör det nu i alla fall.
Kvällen slutade för mig kl fem.
Jag tror även att jag måste säga tusen gånger förlåt till Wicky för att jag ringt och telefonterrat henne denna veckan.
Men nu jag har ännu mer skvaller att dela med mig av ;)
.
Idag har mobbingen av mig varit hög, jag är 21 och gör vad jag vill. Vaknade kl ett efter att farmor ringt till pappa och undrat om det är normalt att man sover så länge och att jag kanske är medvetslös. Hon hade nog gärna väckt mig vid åtta för att fråga om jag ville ha frukost.
Men jag är stolt över henne att hon lät bli ;)
.
Nu får det nog bli några nyktra dagar framför mig. Fast jag måste erkänna att jag har haft en sjukt kul och jävligt galen vecka.

Kommentarer
Postat av: Wicky

Du behöver aldrig be om ursäkt för det, du är världens bästa och jag saknar dej :P

2010-06-13 @ 18:04:16
Postat av: ida

Tack älskade.

Jag saknar dig så det gör ont!

2010-06-13 @ 19:46:21
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0