HOPPLA HOPPLA

Har sovit ganska oroligt i natt. Varit så fruktansvärt varmt! Det är för varmt för att ha fönstret stängt och för kallt för att ha det öppet. Det spelar ingen roll om det är varmt eller kallt ute, när ens rum är på typ 5 kvm så kan det inte bli annat när dörren är stängd.
Men nej, jag klagar inte, det är bara petitesser.
Min älskade rosa mp3 är laddad med massa go och ny musik. Men börjar dock få lite separationsångest. Minnet är slut på den och jag har massa mer musik som ska in, och jag vill inte ta bort något som är på den, för jag har inte tröttnat ännu. Hur tusan kan man ha 4 GB musik på den och inget som är dåligt?
Ja, mp3n ska med, för nu ska jag ut och springa. Träningsvärken är borta och det är min förkylning med, så nu har jag inte några fler bortförklaringar.
I eftermiddag kör jag upp till hästarna, ska lära mig den nya turridningsrundan, typ två timmar på hästryggen, det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0