DAGENS ATT GÖRA

  • Duscha
  • Packa upp resväskan efter Paris
  • Packa ner i min nya väska från Paris (Som Mathilda för övrigt tydligen tyckte var skitful då hon endast log lite skevt och tydligt försökte dölja ett gapskratt när jag glatt skuttade in på hennes rum för att visa mitt köp) det jag ska ha med mig till Växjö i kväll.
  • Gå till apoteket för att köpa ansiktsrengöring.
  • Gå till banken så jag kan få in min lön direkt på kontot i stället för en inbetalningslapp.
  • Bre macka att ha med till jobbet.
  • Gå till jobbet för att ha utbildning i flotte, båt och buss.
  • Leta upp en duglig kamera och ta kort på mina köp från Paris.
  • Köra till Växjö med käraste Wicky.
Efter att vi förgäves kämpat med att laga mitt cykeldäck förtjänade vi ett par glas vin, vare sig det var söndag eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0