YTTERLIGARE ETT INLÄGG UTAN BILDER

Ingen trevlig dag på jobbet. Eller ja, jo, det har den väl kanske varit, men inte något sådär roligt som hänt. Det har varit hemresedag för sex av gästerna, och för oss innebär det packning av väskor, att hålla koll på alla taxitider samt att städa och renbädda alla rum.
Har ändå hunnit med att vara ute och leka lite också. 
Har varit jättefrusen idag, gått runt i långärmat hela dagen. Har väl förmodligen att göra med den enorma tröttheten som bosatt sig i min kropp. Trötthet resulterar i oräkneliga koppar med kaffe, vilket i sin tur resulterar i förbannat ont i magen.
Måste börja vara försiktig med vad jag äter nu igen, det är lite tråkigt... Men magkatarr är ingen höjdare.
.
Det är verkligen konstigt. Här hemma så sköter alla sig själva, alla sitter instängda på sina rum, pratar knappt med varandra och bara sköter sig själva. Detta har jag stört mig något så jävulst på, man kan väl åt minstånde försöka vara lite social mot den övriga familjen?
Men nu har jag gått och blivit lika dan själv. Sitter här på mitt rum som endast är på typ 6 kvm, lyssnar på musik och lägger harpan.
Varför ska jag anstränga mig om ingen annan gör det? Jag kan ju inte tvinga folket att vara sociala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0