VÄRLEDEN STARKASTE VÄNSKAP, SYSTER

Stack ner en sväng på marknaden med syster och vänner. Mycket trevligt. Dock mycket dåligt med bänkar i öltältet, vilket fick det hela att bli mycket jobbigare för mina knän. Vill lixom inte gå runt i mina extremt fula jobbskor hela dagarna. Visst, dom är skonsamma och ergonomiska och extremt dyra, men på kullersten funkar dom inte. Och inte heller till mina vanliga och lite snyggare kläder.
Ner en sväng till öltältet i morgon igen efter, ett par timmars grill hemma hos Emelie. Tror det kommer bli roligt, roligast i alla fall att lära känna allt folk lite bättre.
.
Nu ska jag sova. Ska upp och provrida en häst i morgon :) Måste verkligen anstränga mig! Han som har hästen är sjukt duktig, och hästen verkar väldigt välutbildad också. Men det är väl bra med, får jag en chans att verkligen lära mig att fatta tölt ordentligt, och sedan behålla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0