SOMMARVÄRME OCH ETT GLASSIGT JOBB

Snacka om att jag hade svårt att sova i natt!
Skulle upp och jobba kl sju idag, och i stället sitter jag på msn med Linnéa till kl ett! Och hon skulle med börja jobba kl sju. Varför gör man så?
.
Tillbringade hela gårdagen i stugan med farmor och farfar. Så mysigt som det bara möjligen kan bli! Sol och bad och gräsmatta och värme.
Underbart.
Senare stack jag till Monica där även mamma befann sig, så körde vi ner till Strandrestaurangen och åt Thaibuffé.
.
Jobbet har varit lugnt. Tog en shoppingrunda med gästerna nere i stan, mycket uppskattat. Resten av dagen har vi alla suttit under varsett parasoll och bara slappat. Snacka om glidigt jobb.
.
Nu sticker jag till Olofström och grillar med Linnéa och killarna. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0