IMPULSIVITET ÄR DEN STÖRSTA FESTHÖJAREN

Jag är fan imponerad över att jag har tagit mig igenom denna dagen levande.
.
Allting började igår då Linnéa plötsligt skickade ett sms och frågade om jag ville komma till Hällevik på lite grill och ett glas vin.
Absolut! Tänkte jag, måste ju passa på när jag inte börjar jobba förräns halv fyra dagen efter.
Ett glas vin blev inte ett glas vin, vilket kanske inte är så förvånande. Köttbitarna brann upp, vinet tog slut solen gick ner och då kände vi att det var dags för att dra vidare. Ner till Hanöhus blev det, med 1 cm till stranden och 1 meter till havet kände vi att det skulle bli en bra avslutning på kvällen, men icke. Dom stängde kl 11 och då hade vi ännu inte tröttnat på den milda sommarkvällen.
Till Dagmars gick vi då, det var Irländsk afton där så det var bra drag. Jag och Linnéa satt och spanade på killar och Hansson bara satt och ja, jag vet inte. Skrattade åt oss?
Så småningom stängde dom där också, efter att en jag känner gått upp på scenen och börjat spela flöjt, snacka om att jag blev förvånad :P haha.
Ännu var kvällen ung kände vi. Varma var vi också, detta resulterade i ett nattdopp och väldigt mycket onykterhet.
Onykterheten fortsatte tills jag som en sten däckade i sängen.
När jag vaknade i morse hade jag ett par joggingbyxor, tre täcken och en hund på mig. Jag måste ha frusit extremt mycket när jag gick och la mig!
När jag kollar mig i speglen ligger hälften av sminket under ögonen och dessutom har någon ritat mig med en bläckpenna i ansiktet.
Varför?
.
Det var gårdagen. Idag hade jag lovat Johanna att vi skulle sticka till Kristianstad, så det var bara att strunta i bakfyllan och ta sig dit.
Blev en del handlat, leggings, hårband och klämmor, tre bh'ar, en tröja, ett par öronhängen och så beställde jag en ny mobil. Den kommer dock först om tre veckor men lyckan är stor :)
Att gå runt där med svidande ögon, bankande huvud och en smärtande mage och ändå ha kul är fan starkt jobbat tycker jag ;)
Dagen är inte slut där, för halv 4 stack jag till jobbet och kom sedan hem kl 23.
En riktigt jobbig eftermiddag är det minsta man kan säga. Tiden har aldrig gått så långsamt på jobbet förut! Känns som att jag kollat på klockan var tionde minut, och inte har det hänt något roligt heller, varit i tvättstugan nästan hela tiden. När jag öppnar en av maskinerna för att hänga upp kläderna på tork upptäcker jag att det ligger en snusdosa i maskinen också!
HELVETE! Bara till att göra om allting igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0