NÅGRA FLASKOR ÖL

I fredags när jag kom hit till Växjö hade jag fått ett paket. Mina prenumerationer från topp hälsa. Nedrans vad mycket jag fick!
Ett cerist linne från reebok, duschcreme och bodybutter från the body shop, träningsdvd men paulo roberto och sedan hade jag fått två stycken (?) cd-böcker, munken som sålde sin ferarri. Lyssnat igenom en bit nu, och den är jättebra! Men jag måste nog lyssna på den direkt igen sen, så jag verkligen kan ta till mig vad den handlar om. -Att följa och förverkliga sina drömmar.

Igår gick jag och Wicky för att se Eclipse. Den var riktigt riktigt bra. Men det gör egentligen inte så mycket om man missar den, den handlar egentligen inte om särskilt mycket...
Efter bion mötte jag och Wicky upp Elin och även senare Emma och Jenny på Pauze, där blev det mycket prat, skratt öl, vin och natchos :)
Rosé må vara sjukt inne, men det är verkligen inte min grej. Antingen ska det vara vitt eller rött, inte någon blandning. Men igår var det verkligen en riktigt öldag.
Wicky och Elin gick vidare till de Luxe och jag och Emma cyklade hem. Hinner nog både äta, sola och packa innan hon vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0