EN LITEN VIT HÄST

Var det någon som inte trodde på mig när jag sa att det skulle bli tidernas bästa sommar?
Jag känner mig stressad, har så mycket att göra, men ändå så lite tid! Hur får man ihop det då? Men ändå är allting bara roligt :)
Var uppe och red Tibra idag med. Och jisses vad fint hon gick! Fick ihop henne och lugn på bara ett par min, och sedan hittade hon traven ett helt varv på volten också.
Tibra tappade traven när hon fick föl för tre år sedan och vill bara ta tölten sedan dess. Så ett helt varv är en framgång :) Sjukt härlig häst att rida i vilket fall.
I morgon börjar vattenveckan på jobbet. Vilket innebär att jag förmodligen kommer befinna mig vid vattnet konstant. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0