SJ's KUNDTJÄNST

Gud i himmelen vad jag är trött på SJ!
Fick en påminnelsefaktura på en räkning jag redan hade betalt. På räkningen står det ett nummer man ska ringa om man har fakturafrågor.
Ringde i tisdags för att fråga vad det var frågan om, kommer till en telefonsvarare som säger att dom endast har öppet mellan 8,00-16,00.
Ringer tillbaka på min lunch dagen efter, då har dom fan lunchstängt mellan 12,00 och 13,00!
Dagen efter det går jag ifrån jobbet 5 min för att ringa. Då har avdelningen som jag ska till endast telefontid på måndagar!
Ringde tillbaka i morse för att verkligen få detta undanstökat. Nehe, då har dom bara telefontid mellan 13,00 och 16,00!!!
När jag nu äntligen kommit fram säger kärringen att dom skickat fel och att jag kan riva lappen.
För det första, vad är det för jävla tider som kundtjänsten har?
För det andra, kunde det inte stått på fakturan vilka öppettider dom har?
För det tredje, finns det bara tre timmar en dag i veckan man kan ringa för att få hjälp med detta? Tänk nu om jag skulle behövt betala den där påminnelsen och att jag inte hade haft möjlighet att någon gång under de där tre timmarna kunna ringa och att sen räkningen hade gått till inkasso eller något?
Jävla idioti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0