NY DELEGATION

Det är då tusan vad det är svårt att varva ner efter jobbet, särskilt när man vet att man ska upp igen 20 i 6. Fy tusan. Idag har jag jobbat nästan 12 timmar, det har dock gått förvånansvärt smärtfritt. Har haft mina uppgifter idag, den turen jag trivs med sondmatningar, rekningar och så har jag äntligen fått min delegering för injektionerna, bara haft insulin där innan, men nu får jag ge annat med :)
.
Jag vill inte tillbaka till skolan, om någon hade frågat mig om jag ville ha fast anställning hade jag inte tvekat en sekund på att pausa utbildningen ett par år. Är fortfarande skoltrött. Har ju i och för sig 10 veckors praktik denna terminen, men det är inte samma sak när man inte tjänar några pengar på det...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0