JAG VILL KUNNA GÖRA ALLT DET DÄR JAG INTE KAN

Nu är jag helt jävla fucking trött på att vara sjuk!
Igår kom utöver halsont (som jag haft i en vecka) snorighet och öronsmärtor. I morse när jag vaknade va migg öga helt igenklibbat så jag inte kunde öppna det. När jag tvättat bort all gegga ser det ut som att jag fått ögoninflammation. Och nu sitter jag här med ett öga som rinner och varar sig. Jag sitter här med halsont, med en snorig näsa och smärtor i öronen.
Inte det minsta roligt faktiskt.
Jag vill kunna ut och springa, ta mina kvällspromenader, cykla till hästen och rida. Jag vill kunna bada i havet och känna mig pigg.
Men neej då! Här sitter jag på min röv som bara blir fetare och fetare för varje dag då det inte finns något annat att göra än att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0