INTE EN ENDA BILD ELLER FIL KVAR

Tillbringade en hel dag med att föra över alla mina filer till den externa hårddisken samt med att installera om hela skiten. När jag tryckt på accepteraknappen till ominstallationen upptäcker jag att jag glömt spara alla mina bokmärken!
Mina 40 sparade bloggadresser, genvägar till sidor som hjälper mig med tentorna, favoritklipp på youtube, ALLT är borta nu :(
Sånt jävla jobb kommer jag få sen med att lägga tillbaka allting.
Det var meningen att jag skulle lämna in datorn på lagning, men expert nere i stan hade tydligen bytt till audio video nu, så får ta och köra till Bromölla i morgon i stället för att lämna in den. Suck på det.
Fick en dator av pappa att ha så länge, men den krashade när jag skulle installera msn på den. Den hade några år på nacken.
Sen fick jag en annan, den var så gammal att det inte ens fanns en usb-port på den!
Msn fungerade dock att installera, men det tog ca 15 min att öppna ett nytt fönster i internet så jag slängde ut den igen.
Så nu har jag fått packa upp min egna dator igen, får väl ta och vänta med att lämna in den tills pappa kommit hem från semestern så jag kan använda hans minilaptop så länge.
Vilka jävla problem man har...
.
Detta är då anledningen till att det inte finns en enda bild på min dator, och därför får det bli en totalt ointressant blogg utan bilder ett tag framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0