GIRIGHETEN HAR TAGIT ÖVER

Nu är mamma uppe i min lägenhet och har en liten shoppingtur. På vägen stack hon inom Ikea och köpte blommor och lite annat skit. Och då undrar jag, hur ska dessa nyinköpta blommor kunna klara sig tills jag kommer till Växjö nästa gång?? Jag förstod inte riktigt det.
Dessutom hade hon tydligen damtorkat och satt dit nya krukor och sängöverkast åt mig :)
Skönt att ha en mami som tycker om att göra sånt, kommer dock förmodligen att ställa om lite när jag kommer tillbaka igen.
.
I morgon väntar en morgonpromenix och sedan 12 timmars jobb. Jag börjar bli girig känner jag... Pengar pengar pengar.
Dessa sista veckorna tänker jag jobba på som tusan! Ta så många dubbelpass jag kan och helst vara ledig max en dag i veckan. Kommer definitivt löna sig sedan sista veckan innan skolan börjar då jag är ledig =)

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Saknar dig!

2010-07-26 @ 13:53:45
Postat av: ida

Jag saknar dig oxå som tusan!!! :(

2010-07-26 @ 23:59:51
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0