FORTSÄTTNING PÅ EN MYCKET OKEJ DAG

Bara för att pappa tjatade i ca en timme idag så ska jag skriva ett inlägg om hur himlans bra han är och hur himlans lyxigt jag har det här i Sölvesborg. Så för att göra honom nöjd och som tack för allt detta får jag väl göra det då.
Ja, allting börjar väl med att jag har fått ett eget rum i en lägenhet jag tidigare aldrig bott i. Att sen rummen inte är större än 2x3 kvadratmeter är kanske en annan femma. Jag har på något sätt lyckats få in en garderob, ett skrivbord med skrivbordsstol, en säng, en fåtölj och ett bord till fåtöljen. Ganska imponerande.
Något annat jag skulle ta upp är att jag får bo här gratis. Visst det är himlans snällt, men då måste man tydligen ibland dra kappan efter vinden för att vara tillräckligt tacksam. Någon osynlig regel eller något.
Jag får låna bilen i princip när jag vill, jag får låna pappas cykel som om den vore min egen, då min röda älskade cykel ha varit utan ett helt däck i två månader nu.
Hoppas han blir nöjd över detta.
Kvällen har spenderats i stugan med farmor, farfar, pappa, anneli, emma och mathilda.
Solning, grill, bad och spel. En mycket okej kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0