DEN BÄSTA SOMMAREN

En dag i stugan vid havet :)
Plockade upp Johanna och sen drog vi till farmor och farfar för att ge henne en två veckor försenad födelsedagspresent. Fotmasserare och fotkräm blev det till henne.
Sedan blev det 4 km löpning. När det gäller löpningen måste jag verkligen börja ta i lite. Jag ligger och latar mig på mina fyra kilometer i stället för att gå över och kämpa mig igenom sex! Lathet.
Vi sprang sedan ner till bryggan och hoppade i svettiga med alla kläderna på. Så underbart skönt! Det är verkligen sommar för mig! :D
Vi cyklade sedan ner till strandrestaurangen och åt dagens, jag, farmor, farfar och Johanna.
Jag är nöjd. Jag sa ju att denna sommaren kommer bli den bästa. Hittills har det faktiskt varit så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0