Wonderbart :)

Tentan gick nog jävligt bra faktiskt :) Men man kan ju såklart aldrig vara säker när det gäller Eva-Britt.
Dagen bestod till resten av kebabtallrik som Johanna sa att jag skulle fira med.
Handlade kalender och ett par boxar till toaletten som matchar min tvättkorg. Perfekt :)
Egentligen var det fest som stod på schemat, men alla var helt avslagna så det blev Robinsson, popcorn och Rapakalja istället. Lika bra det. Mycket mys.
.
I morgon ska jag ha lite terapi i form av att ligga länge i sängen, storstäda, tvätta och rensa i skåpen. Inte haft en dag på flera månade då jag känt att jag verkligen verkligen kunnat slappna av. Alltså, inte en enda dag. Det enda jag måste göra är att Jag och Elin ska fixa klart schemat och jag ska skriva in mitt eget schema i den nya kalendern. Sedan på kvällen kommer Wicky. Det ska med bli mys :)
.
Börjar dock bli lite snuvig och få lite ont i halsen. Så nu ska jag gå och nana i min  underbara säng med min underbara tax.
.
Måste bara berätta världens hemskaste sak! Jag började fan gråta! Jag klämde Hebbes svans i dörren. Vet inte hur jag tänkte. Så han är lite öm i den och den har varit helt sne hela kvällen, börjar dock bli lite rakare nu, men ändå. Fy vad jag kände mig hemsk! Känner mig fortfarande hemsk, han är ju min lilla prins. Så han har blivit extra bortskämd av alla nu, med godis och lek och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0