Taxen

Igår när pappa skulle köra hem efter att ha varit här hos mig så kröp Hebbe upp i min famn och var rädd att han skulle vara tvungen att följa med tillbaka. Lilla älsklingen! Klart att han skulle stanna!
Så nu är han här. Legat och snarkat i säcken bredvid min säng. Både han och jag har sovit som två stockar.
.
Skulle egentligen stigit upp halv sju var det tänkt, men jag vaknade närmare 8 då min klocka inte verkade vilja fungera ordentligt. Så nu sitter jag här istället en och en halv timmar försenad i min dagsplanering. Gäller att sätta fart, blir nog att sitta hemma och plugga fram till skolan börjar vid ett, i stället för att sticka till bibblan som det var tänkt från början. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0