Sommarlovsbeslutsångerst.

Jag har än så länge endast sökt sommarjobb här i Växjö, men jag har gått och grunnat på detta i en vecka nu. Och jag har kommit fram till att jag nog ska tillbringa sommaren i Sölvesborg. Jag kan inte tillbringa en hel sommar i en lägenhet på 30 kvm mitt i Småland där närmsta hav ligger 8 mil härifrån. Jag är bortskämd med att kunna köra till farmor och farfar när jag vill. Och jag vill umgås med familjen tills jag tröttnar på dom så jag tycker det ska bli skönt att få komma tillbaka till Växjö igen. Visst jag älskar Växjö, men det är fan ingen sommarstad och det är definitivt ingen stad jag kommer stanna i efter jag läst klart.

Så nu har jag ringt till pappa med och förvarnat honom om att jag kommer i sommar. Eftersom Johanna förmodligen kommer bo hos Tobbe den mesta tiden så tar jag hennes rum. Det blir bra det. 50 meter till havet och 150 meter till glassbåten. Det är sommar det :)


Kommentarer
Postat av: Johanna G

vad söta ni är på bilden Idusen :)

2010-01-31 @ 21:46:32
Postat av: ida

Tack så mycket kära Johannis. :)

2010-01-31 @ 22:31:12
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0