Snyggare=bättre humör?

Idag vaknade jag kl nio av att mamma ringde och sa att hon hade köpt en ny mobil. Jaha, och? Kul för henne lixom, men hon hade kanske kunnat ringa och berätta det vid elva eller något i stället så kanske jag hade varit lite mer trevlig.
.
När jag låg och drog mig i sängen efter att jag snackat med mamma så tänkte jag att man nog blir lite gladare och på lite bättre humör om man klär sig snyggt och känner sig fräsch. I och för sig så är det så skönt att plugga utan smink, då kan man sitta och gnugga sig i ögonen hur mycket man vill utan att man sedan ser ut som en panda eller att ens ögonfransar bryts. Men jag tänkte att jag ska ha min nya collegetröja från Carlings jag köpte förra veckan och som ännu inte är använd.
.
.
Näst på mitt schema står disk, fixa CSN och sedan över till skolan igen där ni når mig på mobilen.

Kommentarer
Postat av: JG

Den var fin Ida :)

2010-01-03 @ 17:17:20
Postat av: ida

Ja, visst var den :) 200 spänn kallar jag ett klipp! ;)

2010-01-03 @ 19:58:53
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0