Snowman

Jag fick sluta halv ett från praktiken idag för det hade sagts att det skulle bli ett snöoväder under dagen där det skulle komma 10-20 cm snö med varning grad ett eller vad det nu kallades, så dom var rädda för att om jag stannade kvar så länge som jag skulle så skulle bussarna blivit inställda och jag skulle varit tvungen att sova över där och sova skavfötters med någon tant eller något.
Men det jag undrar nu är, var är det där farliga snöovädret någonstans? Stannade det i Liatorp eller?
Jag lovade ju mig själv förra veckan att om jag slutade tidigt så skulle jag gå hem från stationen varje gång. Och det gjorde jag även idag. Såg ut som en snögubbe när jag kom in på Willys, det jag behövde mest var toapapper, men tror ni jag lyckades komma ihog det? Nej! Snart är det så illa att jag får rota fram näsukar från Ullared att torra mig med.

Kommentarer
Postat av: Wicky

Det blev ju inte så farligt här heller den men vi har fått en massa mer snö!

2010-01-06 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0