Ska man väcka henne?

Johanna sover hos Tobbe i natt. Jag sover i Johannas dubbel(!)säng och trängs med Hebbe. Fattar inte hur en sån liten tax kan ta så mycket plats.
I alla fall, hon sa att vi skullr köra tidigt till Olofström så hon hann hämta ut sin ring. Och klockan är ju trots allt halv nio, och det är ju inte jätte tidigt.
Jag ska tvinga ut Johanna att springa med mig. Samtidigt som man håller på att dö av alla extrasaker som indianhopp, plocka svamp och intervaller, så håller man på att skratta ihjäl sig. Egentligen vet jag inte varför jag skrattar, kanske för att det är så jobbigt, eller för att man inser hur man egentligen ser ut när man är ute och springer.
Världens godaste italienska glass på Kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0