Pyjamastjej.

Johannis sov här i natt. Låg och snackade en stund innan vi somnade. Så himlans mysigt.
Kommer ihåg alla Sofias sleeping-partyn på mellanstadiet, där vi samlades säkert 7 pers för att äta mat och godis och titta på film.
Halv fyra var klockan när jag kröp ut pyjamasen, borstade bissingarna och gick till skolan för att plugga. Känns hyffsat bra, men jag är helt lost på hjärtat. Kanske lossnar i morgon... Satt där i 3,5 timmar iallafall.
Gick hem och hoppade i pyjamasen igen. Ärtsoppa blev det till middag om någon vill veta. Kommer fisa gott i morgon ;) Haha. Men gott var det. Kanske inget man normalt annars äter på en fredagskväll, men vem bryr sig?
.
Började nästan gråta nu i eftermiddag när jag upptäckte att Mr. Bean gick både på trean och femman, SAMTIDIGT! Jag HATAR Mr. Bean!!!!
Så jag satte på Changeling istället. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Dåligt slut, feministfilm typ, men ändå tänkvärd och lite småtrevlig att titta på när man inte har något bättre för sig. Men jag tycker definitivt inte att den var så bra som alla har sagt, och inte heller efter att man läst alla bra recensioner den fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0