Lördag.

Idag tänkte jag inte skriva om idag, för den har inte varit så intressant. Bara som alla andra dagar är dagarna före en tenta.
.
Utan jag tänkte meddela er om att på lördag är det dags för utgång på DeLuxe :) Häromdagen hade jag lite panik över vad jag skulle ha på mig. Men igår fick jag mitt paket från Nelly.com då blev jag glad och lugn :)
Så såhär har jag tänkt, linnet med katten på, sedan hade jag ju helst velat ha ett par leopardleggins. Men det får duga med vanliga svarta, de matta får det nog bli, tror inte lacklegginsen passar lika bra.
Sedan hade jag tänkt ha en grå sotning till smink. Tänk er typ dagen-efter-fest-smink.
Och så lite halvt urkammade lockar och lite halvt rufs.
Vad tror ni?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0