Livet är inge kul just nu...

Nej, livet är inte roligt. Jag bara står och stampar och kämpar mer än någonsin och ändå kommer jag inte frammåt!
Vad ska man göra? Jag är på gränsen till att ge upp.
Jag vet att det bästa för mig själv, min hälsa och mitt psyke hade varit att ta ett halvårs studieuppehåll och läsa upp mina betyg. Just nu börjar det luta mer och mer åt att göra det. Och jag tror att jag nog kommer kunna hålla bra kontakt med mina vänner i alla fall. Det känner är vad jag känner att jag behöver Men kanske inte direkt vad jag vill 100%. Jag vill ju också kunna klara det som de flesta andra gör.
Vill inte vara en del av mitt liv just nu, kan jag få gömma mig under täcket tills allting har blivit lite lättare?
Jag känner att jag verkligen hade behövt gråta nu. Knappt ens det kan jag göra. Vill ligga mellan mamma och Hebbe och känna mig trygg. Jag vill umgås med farmor och farfar, där jag alltid känner mig som den bästa människan i världen.
Jag är rädd.
.
Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din (Midway Down Version)

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kommer ordna sig gumman! ta den tid du behöver, alla är vi olika. du behöver ju inte stressa dig igenom allt om du känner att du inte har orken, det är ingen tävling om vem som e snabbast, alla tar den tid som dom behöver på dig att komma dit dom vill :) älskar dig, kämpa på. <3

2010-01-14 @ 01:23:27
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Enda anledningen till att jag inte vill ta ett studieuppehåll är att jag inte vill byta klass bara. Om jag inte hade kommit så nära alla hade det inte varit en tvekan på att jag vilat lite.

2010-01-14 @ 07:22:29
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: wicky

Jag har skickat ett sms till dej. Och vi kommer att ha så kul att du aldrig mer kommer önska att du inte deltar i ditt eget liv! :)

2010-01-14 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0