La praktika

Då vart sista dagen i Vislanda gjord. Känns lite vemodigt måste jag erkänna, har ju trivts så fruktansvärt bra, även om det har varit hemska att stiga upp om morgonarna. Idag ville de skicka ut mig någonstans mitt i skogen för att lägga om en farbrors tå, där jag varit två gånger innan. Har jag missat att tala om hur dåligt lokalsinne jag har? Gick ju fan vilse med en stackars kille när jag skulle köra han i rullstol mellan vårdcentralen och röntgen.
Nej, där gick faktiskt min gräns med vad jag skulle klara av. Omläggningen är inga problem, bara lite intrasite och mepilex. Men att hitta dit. Ingen chans att jag gjorde det själv! Särskilt inte nu när det var någon gubbe som kört vilse någonstans på smålands småvägar, han hade suttit i bilen i ett dygn och inte haft en aning om vart han var någonstans. Stackaren.
I vilket fall som helst så var det dags för betygssättningen. Högsta betyget på alla uppgifterna! Det var 1-7 man kunde få, och på mitt är det ikryssat 7, 7, 7, 7, 7, 7... osv. Är ganska nöjd över mig själv ;)
Sedan skulle jag åka hem, somnade direkt. Och vaknade av att busschauffören väckte mig och sa att vi var framme, så var vi på stationen i Växjö, och en hel folkmassa stod och väntade utanför bussen. Haha, lite pinsamt.

Sitter nu här tillsammans med fem indier i en datorsal i skolan. Det luktade konstigt när jag kom in här, typ stark krydda och sunkig andedräkt.

Börjar bli måttligt trött och sjukt stressad just nu. Ögonen håller på att falla ihop. Men jag tänkte sitta här i alla fall minst en timma till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0