Jag behöver följande:

  • Fler och olika sorters leggings, ett par leopard kanse? Eller med något annat snyggt mönster. Spets vill jag nog ha med.
  • Roughe, typ persikofärgat. Tänkte gå in till MUS för att få den rätta färgen.
  • Ett läppstift som passar mig.
  • Lip-pumper, alltid fint med stora läppar. Och tänk att gå ner i vikt oxå på köpet? Finns en för att sluta röka med.
  • En ny mascara, helst vill jag ha denna, Helena Rubinstein, Johannis har den och säger att det är den bästa.
  • Joggingdress. Men har inte hittat någon snygg. Något förslag?
  • Nya jeans, har presentkort på MQ, så det får nog bli därifrån.
  • En ny fönsterlampa, slog sönder min när jag satte upp ljusstaken.
  • En ny mobil.
Okej, drygt 4000kr. Någon, blink ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0