Jag är avis

Ni kan inte ana vad jag är avis på dom som åker utomlands och gör något kul! Wicky, hon stack till Irland. Emma stack till frankrike, Emma B sticker till Australien, Jos, hon har varit på Jättemånga ställen. Ja, listan kan göras ännu längre.
Något sådant vill jag med göra! Jag vet att jag bara kommer vara 22 år när jag blir färdig sjuksköterska. Och det är bara barnet typ. Då vill jag göra sånt. Men sedan kommer man säkert vilja få jobb direkt i och med att man ska börja betala tillbaka lånet inom 6 månader efter det att man slutat. Egentligen fattar jag inte varför jag går och oroar mig över detta nu. Men det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

det ordnar sej... 2 veckors semester tex e ju inte heller fyskam!!

2010-01-28 @ 22:39:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ida

Nej, det är det faktiskt inte :) Vad får vara nöjd med det man får.

2010-02-01 @ 07:36:50
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0