Inga konstigheter.

Då var tentan gjord. Fan vad jag är bra. Och påläst nu med. Jag kan nog mest i hela klassen nu, på ett ungefär ;) Men gud vad skönt! Kände mig verkligen sjukt säker genom hela tentan. Sån känsla!!!
Ikväll blir det definitivt frossa! För det är jag värd. Ska ha kött, pommes, beanaisesås och en fredagsmix påse. Sen på kvällen kommer Linnéa med.
Nu är jag tillbaka på banan! Idag ska jag vara ledig från allt vad plugg heter och sedan är helgen fylld av en gammal hemmtenta blandat med läkemedelsberäkning.
.
Inga konstigheter.
Ingen foundation, knappt något smink,
håret blev som det blev när jag steg ur duschen
och en röd näsa.
Så som jag är och dessutom jätteglad!

Kommentarer
Postat av: Juice

Shit vad vacker du var på den bilden O.O glad naturell ida är också fin ida ^^ grattis till tentan!

2010-01-30 @ 10:31:40
Postat av: ida

Tack så mycket sötjosse! Och nu är jag så gott som ikappp skolan! :D

2010-01-30 @ 21:34:59
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0