Indier, morr på dom!!

Idag när jag kom in i min tvättstuga hänger det fullt med tvätt i torkskåpet och tumlaren är på. Idiot tänker jag för mig själv, han får skylla sig själv. Jag gör vad jag ska och går därifrån.
När jag kommer tillbaka står det en indier utanför mitt tvättrum och glor. Åh nej! tänkte jag. Han sa att det var hans kläder. Vad bra, tänkte jag, då slipper jag packa ner dom och ställa ut i strykrummet. Jag slänger in det jag ska i tumlaren och hänger in klänningarna i torkskåpet, eftersom jag inte hade så mycket tvätt så gick det ganska så snabbt.
Om jag hade varit en som glömt min tvätt i någon annans tvättrum så hade jag slängt i allting i min IKEA-kasse och sedan sorterat det ute i strykrummet. Men nej, inte han inte. Han stod där och vek så fint, och slätade ur varenda rynka han hade på sina koftor och jeans. Snacka om att jag var irriterad! Jag fick gå ut och vänta på honom, tänkte minsann inte bara stå där och glo, och jag kunde ju inte gå hem heller eftersom jag var tvungen att låsa. Tror dom att man har all tid i världen eller? Vet inte indier att vi svenskar är det folket som har typ minst tid av alla?

För övrigt så är det fem saker till jag vill meddela.
  1. Jag köpte mig en rauter idag. Jag skiter i minilaptopen, även om jag är grymt sugen! Och även fast pappa beställde just den som jag skulle ha!!! Morr!!!
  2. Jag har fått magkatarr igen. Det är inte det skönaste kan jag säga, särskilt inte ihop med mensvärk.
  3. Jag ska fortsätta plugga snart.
  4. Jag ska gå ner till tvättstugan nu igen.
  5. I morgon börjar sista veckan på praktiken.
Hejdå på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0