Hejdå Emma :(

Hade spelkväll hos mamma igår. Var verkligen skitkul! Kul att träffa alla gamla kompisar igen som nästan är som en andra familj. Blev plump och Alias och massa vin och godis. Plump fattade Johanna inte ett skit av och ändå så plumpade hon aldrig! Hon bara satt och fnittrade åt sin egna tröghet.
Så kul att ha kunnat umgåtts med hela familjen på ett normalt sätt en hel helg. 
.
Fikat med Emma. Sista gången jag ser henne nu på ett halvår :( Vi har hängt ihop i 14 år! Vare sig vi varit bästa kompisar eller ej. Och nu ska hon till Frankrike. Det känns lite jobbigt. Vem tusan ska baka morotskaka nu lixom?
Nej men jag känner mig faktiskt lite ensam måste jag säga.
.
Denna helgen har varit fylld både av lycka och tårar.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0