Fytusan

Gud i himmelen vad jag har frusit idag! Medan resten av mig grupp satt och svettades i klassrummet satt jag och skakade av köldskador. Fanns ingenting som ville vara varmt på min kropp.
Gick ut i skogen med Hebbe. Jisses vad han tyckte det var kul! Lite jobbigt var det att pulsa fram i nästan 2dm snö. Men det var så sjukt mys!
Fick för mig att jag skulle gå och handla 20 min innan jag började skolan, och innan dess skulle jag skrivit ut massa papper med. Jag vet inte hur jag tänkte där riktigt, men jag hann! ;)
Annars har dagen inte varit så intressant precis.
Ska kolla på paradise hotel, plugga lite mer och sen nana sängen!
.
Dolly Parton – In The Ghetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0