En ledsen dag.

Skolan kan man väl inte säga var något vidare idag. B-tentan hade gått lika dåligt som man hade trott, men man hade ju ändå hoppats på det bästa. Så då blev jag lite ledsen. Terminen är ännu mer förvirrad nu än vad den var innan. Så jag satt och bet på naglarna och bet sönder toppen på min penna med.
.
När jag kom hem hade Wicky varit ute med Hebbe, torkat golvet, diskat och lagat mat. Sallad med lax, räkor och fetaost stod det på menyn idag. Och det räcker till middag för båda i morgon med. Inte mig emot, underbart gott!!
.
Eminem – White America

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du fortsätta nu då? Inte medicinkursen väl?

2010-01-18 @ 20:58:52
Postat av: Ida

Nej, jag får inte göra medicinkursen föräns nästa termin. Vem är du?

2010-01-18 @ 21:28:47
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0